dinsdag 3 juni 2014

Cottonballs

Even een blogje over een aankoop waar ik erg blij mee ben (of liever gezegd aankopen, want kon het niet laten direct twee te bestellen): cottonballs-strengen! Deze lichtjessnoeren met balletjes van katoenen draad kun je in allerlei kleuren bestellen. Zelf heb ik twee strengen van elk 20 lampjes gedaan. Die van Jet was al kant en klaar, die ik voor de woonkamer heb besteld heb ik qua kleuren zelf samengesteld.....en wat geven ze een sfeervol licht!
De balletjes zet je zelf op de lampjes, zodat je helemaal zelf de kleurvolgorde kunt bepalen.
Ik zit ook nog te denken aan een streng voor op Juuls kamer, maar dat moet nog maar eventjes wachten....
Als je googeld op 'cottonballs' kom je vanzelf diverse leveranciers tegen!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten