dinsdag 9 september 2014

Goed bezig!

Vandaag een lekker dagje gehad, letterlijk en figuurlijk eigenlijk! Vanmiddag samen met de kids cupcakes gebakken en versierd.....altijd gezellig om samen te koken en te bakken!

Jette's baksels 

Julian's creaties

Vanavond nog lekker aan het rennen geweest met m'n nieuwe beste vriendin Evy...druk in training om 5 km te lopen. Ik vind het heerlijk tot nu toe dus dat gaat goed!


En last but not least, vanaf vandaag zijn mijn kaartjes ook te koop bij de mooie lifestylewinkel 'Studio 8' in Leeuwarden. Daar ben ik best een beetje (boel) trots op...Naast dit adres kun je ze ook krijgen bij woonwinkel 'de Koekoek' in Suameer of via mijn site: www.woonjezelf.nl


Nu zit ik dan ook heerlijk onderuitgezakt op de bank met een kopje thee, wel verdiend al zeg ik het zelf! ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten