vrijdag 13 juni 2014

Lekker bezig!

Het is al een tijdje lekker weer buiten en dat geeft energie! Dat heb ik ook wel nodig want ik ben met verschillende (leuke) dingen bezig. Ik heb mezelf een deadline gesteld om een en ander binnen nu en 4 weken klaar te hebben....
Wat dit zoal is? Mijn logo 'definitief' maken (er zijn er al vele voorbij gekomen, dat is best nog lastig kiezen ha, ha!), mijn site (gemaakt door goede vriend Ronald maar ik weet nu ook hoe ik hem zelf kan beheren), een interieurontwerp voor een kledingwinkel en last but not least (en waar ik heel trots op ben); mijn Friese kaartjes (het zijn er zes) die verkocht zullen gaan worden bij een woonwinkel hier in de buurt.
Zodra de kaartjes er liggen laat ik jullie weten welke winkel dit is ;), zodat jullie ze massaal kunnen gaan kopen (en meer leuks want ze hebben daar erg leuke spulletjes!)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten