vrijdag 11 april 2014

Mijn wensenlijstje....

Sinterklaas is nog een heeeeel eind weg en ook mijn verjaardag is pas over een paar maandjes maar toch heb ik mijn wensenlijstje al klaar ;)


Lungo gieter XL; leuk als gieter voor in de tuin maar nog leuker als vaas voor een paar mooie takken!
Paper pulp clock; mooi door de eenvoud en de kleurencombinatie....
Cottonball-lights; zelf samen te stellen en te verkrijgen in vele kleuren, maar ik zou denk ik toch kiezen voor een volledig witte streng.
Rotan hangstoel; mocht er ooit die veranda achter huis komen dan hangt deze daar wel heel mooi!
Rozenkelim; prachtig, die kleuren, die motieven! 
Boomstamkrukjes; een beetje natuur in huis, een stoere toevoeging.
Poster 'Never grow up' van Zilverblauw; mooie kleuren en een zeer goed advies ;)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten